Wsparcie techniczne

OBSŁUGA SERWISOWA SPRZĘTU I APLIKACJI

Świadczymy usługi wdrożenia, utrzymania oraz serwisu profesjonalnych rozwiązań IT. Pracujemy w trybie 24/7, aby wspierać klientów o każdej porze. Gwarantujemy wysoką jakość obsługi serwisowej, zgodnej z najlepszymi praktykami ITIL i opartej o standardy SLA. Zapewniamy pomoc certyfikowanych inżynierów i szybką dostawę części zamiennych z lokalnych magazynów.

OBSŁUGA SERWISOWA


Wspieramy w zapobieganiu nieplanowanych przestojów infrastruktury i usuwaniu potencjalnych źródeł awarii, a także – jeśli do niej dojdzie ? zapewniamy szybkie przywracanie środowiska IT do pełnej sprawności. Oferujemy cykliczne przeglądy prewencyjne, oraz opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną.

Umowy serwisowe mogą przewidywać automatyczną wymianę dotychczasowego sprzętu na nowy po wygaśnięciu gwarancji, jak również rozszerzenie przeglądów prewencyjnych poza okres gwarancji. W ramach opieki serwisowej sprzętu i oprogramowania oferujemy programy Silver, Gold i Platinium. Warunki świadczenia usług dostosowujemy do indywidualnych potrzeb.

EIP HELP DESK


Naszym klientom udostępniamy intuicyjny system helpdesk, który jest zgodny z biblioteką ITIL v3. Dzięki temu szybko reagujemy na zgłoszone problemy i kontrolujemy ich rozwiązanie.

KOMPLEKSOWE WSPARCIE


W ramach jednej umowy oferujemy kompleksowe wsparcie wielu różnych producentów. Dzięki temu klient zgłasza wszystkie awarie w jednym centrum obsługi, co powoduje uproszczenie czynności koordynacyjnych. W portfolio usług działu technicznego znajdują się również przenoszenie i konfigurowanie urządzeń, doradztwo i pomoc w sytuacjach awaryjnych.

End of Life, End of Support


Oferujemy pełną opiekę serwisową nawet dla starszego sprzętu, który nie ma już wsparcia producenta: End of Life (EOL) i End of Support (EOS). Przedłużamy żywotność sprzętu IT dbając o bezpieczeństwo infrastruktury.





ZGŁASZANIE AWARII


Chcesz zgłosić awarię? Skontaktuj się z nami.
Zapewniamy ekspresowy czas reakcji i usunięcie awarii w możliwie jak najkrótszym czasie.